Τρόποι αποστολής

Οι παραδόσεις εκτελούνται Πανελλαδικά από τα Ελληνικά ταχυδρομεία ΕΛΤΑ.
Όλες οι αποστολές δεμάτων συνοδεύονται με αριθμό παρακολούθησης παραγγελίας(Τracking Number) για καλύτερη επίβλεψη της εξέλιξης και της ασφάλειας της παραγγελίας.Η υπηρεσία των ΕΛΤΑ σας ειδοποιεί στο κινητό σας για την άφιξη της παραγγελίας στο τοπικό κατάστημα που σας εξυπηρετεί.


Κόστος Μεταφορικών


Για τις παραγγελίες έως 50 ευρώ η αποστολή έχει χρέωση 2.50 ευρώ αν παραλάβεται απο κατάστημα ΕΛΤΑ 3,50 αν επιλέξετε παραλαβή δέματος  στον χώρο σας.

Αποστολή  με αντικαταβολή, δηλαδή πληρωμή με μετρητά κατά την παραλαβή του προϊόντος  υπάρχει έξτρα χρέωση  1 ευρώ.

Για τις παραγγελίες από 50 ευρώ και άνω η αποστολή εκτελείται ΔΩΡΕΑΝ Πανελλαδικά.


Για τα δέματα που το βάρος τους ξεπερνάει τα 2 κιλά για κάθε έξτρα κιλό υπάρχει χρέωση 1 ευρώ.


ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 
Εμείς σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας με τα Ελληνικά ταχυδρομεία  κι εσείς πληρώνετε μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας  από το  τοπικό  κατάστημα EΛΤΑ που σας εξυπηρετεί.

Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι επιπλέον 1 ευρώ του συνολικού κόστους της παραγγελίας.



2. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Πραγματοποιήστε  την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας Myhero.gr  και πληρώστε με κατάθεση στον λογαριασμό ΕUROBANK:
Αριθμός Λογαριασμού:    0026.0691.99.0200297258
Αριθμός Λογαριασμού IBAN:    GR9702606910000990200297258

Δικαιούχος Λογαριασμού ΣΟΥΓΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Aφού καταθέσετε το ποσό αποστείλετε αντίγραφο της κατάθεσης στο info@myhero.gr για να γίνει η επιβεβαίωση της παραγγελίας.

3.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΘΟΔΟ PAYPAL

Χρόνος παράδοσης

Για τα Ελληνικά ταχυδρομεία οι χρόνοι αφιξης του δεματος στο τοπικο καταστημα ή στον χώρο σας(ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ)

- παράδοση σε 2-3 εργάσιμες στην Ηπειρωτική Ελλάδα από την ημερομηνία αποστολής
- παράδοση σε 4-6 εργάσιμες στη Νησιωτική Ελλάδα ή σε δυσπρόσιτους προορισμούς από την ημερομηνία αποστολής.


Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:


- Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο είτε από το κατάστημα είτε από τους προμηθευτές μας.

Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ειδοποιήσουμε.


-Καθυστέρηση παραλαβής προιοντος από τον προμηθευτή. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Η έλλειψη θα αποσταλεί  αμέσως μετά την παραλαβή του άμεσα!


- Σε ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.


- Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα,Πάσχα,Απόκριες).


- Ελλειπής ή μη ορθή ενημέρωση των προσωπικών σας στοιχείων,ονοματεπώνυμο,διευθυνση.